haha ? sluta läsa här, gå till baaraeiica.blogg.se

ser att det fortfarande är folk som kolla på den här, klicka HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR ist!!

BAARAERIICA.BLOGG.SE

haha ser att jag fortfarande har läsare här,
klicka HÄRHÄRHÄRHRÄHRÄHRÄRÄHRÄRHÄRHÄRHÄR

BAARAERIICA.BLOGG.SE

JAG BYTER NU HÄRMED BLOGG, SÅ DÄFÖR HAR UPPDATERINGEN VART USEL.
MEN BLOGGAR MER OCH OFTARE PÅ MIN NYA!
KOLLA VETTJA! :))

HTTP://BAARAERIICA.BLOGG.SE



fjärill


dagens låt- mellony, även om himmlen faller ner


dagens låt- Nicki Minaj ,super bass




klickla på bilden om ni vill se musik videon

gårdagen + dagen - underbara

gårdagen:
upp vid 6 och göra sig i ordning för skolavslutningen.
alla möttes upp i klassrummet kl.8 sen gick vi till aulan.
lyssnade när rektorn & biträdande rektorn prata, sen sjöng några.
kul att lyssna när dom sjöng , men tycker det är så onödigt att rektorn ska prata om massa osvosv..
sen gick jag och moa till min brors avslutning i min förra skola, där var oxå moa j, linn, lovisa, caroline, alina, ebba .
drog sen ner på stan och fikade med ebbi och moa ♥
sen gick vi runt å kollade lite i affärer . köpte 3 tröjor.
sen följde ebbi och  moa med hem och då satt vi ute och pratade åt godis och spelade lite spel :)
mysigt iaf .
ebbi åkte hem vid typ halv 6 kanske, haha kollade inte klockan.
sen vid halv 10 ringde vi emma å frida å träffade dom, sen sov vi 4 hos moa.
.
idag:
vaknade typ vid halv 12, gick upp å kollade på tv och åt mera godis osvosv :)
sen badade jag emma och frida i moa´s pool.
sen cyklade vi och köpte glass , barfota, haha .
.
ganska lung dag men endå roligt .
just nu sitter jag hemma och väntar på att moa ska komme senare :)
här kommer lite bilder från gårdagen:

så såg jag ut på skolavslutningen

vit kjol + randigt linne + lockigt hår
ganska enkel enligt mej men endå sommrigt :)
glöm inte att om ni drar musen över bilden så ser ni vart allt är ifrån

nu är nästan allt klart

så vart håret när ja klippte det igår.hon klippte sne luggen för kort så man kan ha den som lugg ;p
Har äntligen hittat skolavslutnings kläder  tills i morgon nu!
och har även bestämmt att jag kanske ska ha lockigt hår? :)
vi får se, bilder på mina kläder å frisyr osv, kommer i morgon.
ska snart ta å fixa lösnaglar oxå kanske  .

ner till stan


ska dra ner mot stan nu och kolla lite tille fter något att ha på mig på skolavslutningen i morgon ..
hoppas jag hittar något, men annars har jag några reserv ideér :)
puss

@moa´s place


är hemma hos moaa nu.
sover hör ikv.
i morgon i skolan ska vi vara i sositers parken med 7an och 8 an i språk laget.
så börjar kl.9 i morogn najjs!:)
nu kollar jag på desperate houswifes ♥
haha men ska kolla vidare puss

fy, usch, blä

mitt hår..
vart aldeles för kort!
luggen är cp. å ja.
fan tänker fan leta efter någon peruk att köpa, ser förjävligt ut.

dagens kläder

+ ett par svarta tights
har testat en ny grej så jag kommer inte skriva vart allt är ifrån utan ni kan draöver bilden och se vart allt är i från :)
testa!;)

mot frisören


skolan idag var välldigt lugn!:)
hade inga "riktiga" lektioner, och vi städade ur skåpen å lämnade tillbaka bäcker osv .
ska snart bege mig till frisören, ska inte klippa någon spesiell frisyr, ska bara toppa och klippa upp lite:)

moasigvardsson



★photobyerica.blogg.se★

hejj, kul att ni hittat hit ;) i min blogg kommer ni se allt mella himmel och jord! bla. mode vänner vardag men mest fotografering. i

★om mig★
Jag heter Erica och bor i en liten stad i stockholms län som heter norrtälje. På fritiden fotar jag väldigt mycket och är med kompisar och min familj.
förlj gärna min blogg via bloglovin,
och ställ frågor i bloggsvar.


Puss♥